MyInfoVitamin

Rumah Terbuka Raya: Halang Kolesterol dan Lemak Berkumpul

Minggu ni dah masuk minggu kedua raya. Ramai lagi yang masih beraya. Raya kan sebulan 🙂 . Dan yang pasti setiap hujung minggu pastinya akan banyak jemputan rumah terbuka. Alhamdulillah rezeki tu.

 Tapi dalam pada jamuan makan yang sedap sedap tu, jangan lupa jaga kesihatan juga. Lemang, lontong, rendang, kari ayam, kuih muih, kek dan lain lain tu “kaya” dengan kolesterol, garam dan gulanya. Seperti yang kita tahu, makanan berkolesterol tinggi ini penyumbang utama kepada masalah jantung, strok, berat badan berlebihan atau obesiti. Manakala gula dan garam pula menjadi penyebab kencing manis, darah tinggi dan tekanan darah tinggi juga. Jadi kurang elok kalau di ambil terlalu banyak.

 Lagi satu alternatif untuk dijadikan “perisai” bagi anda yang nak enjoy makan di rumah terbuka nanti tanpa perlu nak sekat sekat selera adalah dengan ambil Alfalfa, Lecithin, Herblax dan Phytocol-ST atau dipanggil Set Anti Kolesterol

Set Anti Kolesterol

Set Anti Kolesterol (*beg tidak termasuk :p)

 Alfalfa dan Lecithin – berfungsi untuk pecahkan lemak dalam badan dan buang keluar.

Herblax – untuk mencuci dan membersihkan usus kita dari saki baki kotoran, lemak yang melekat di sana. Ini boleh dimakan sekarang, selepas seminggu beraya.

Phytocol – ST– menghalang kolesterol dan lemak yang tak di inginkan ini masuk dalam darah kita

Jadinya lemak dan kolesterol dalam makanan tadi tidaklah  berkumpul dalam badan kita selepas kita makan. Klik untuk lebih info bagaimana Phytocol –ST halang lemak jahat LDL dan testimoni 

 Haa, dapatlah makan dengan tenang dengan enjoy kali ini. Tak risau sangat sebab ada “pendinding”. Diet pun terjaga. Dan dengan pengambilan supplemen ini, sekurang kurangnya dapatlah membantu kita untuk meningkatkan tahap kesihatan. Daripada hanya makan dan makan sahaja kan. Mudah saja macam macam penyakit menyerang.

 Berminat ingin dapatkan Set Anti Kolesterol ini ? Hubungi saya untuk info lanjut.

**Mahukan harga lebih jimat ? Daftar saja sebagai ahli, sekali untuk seumur hidup dan anda dapat jimat 15-20% untuk setiap vitamin. Juga berpeluang untuk jana pendapatan sampingan 4-6 angka sebulan !!

Jangan lupa hubungi saya di 010-5450225 sama ada melalui SMS atau WhatApps. Saya akan cuba balas secepat mungkin 

 Jaga makan, jaga kesihatan !

WhatApps/SMS: 010-545 0225 
Shaklee ID: 864927 
Email: myinfovitamin@gmail.com
Pengedar Sah Shaklee Bukit Beruntung, Rasa, Rawang dan KL (Jln Sultan Ismail).

One thought on “Rumah Terbuka Raya: Halang Kolesterol dan Lemak Berkumpul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge