MyInfoVitamin

Berapa Harga Vivix Shaklee | Tahan Berapa Lama

Berapa Harga Vivix Shaklee | Tahan Berapa Lama

Lanjutan daripada kisah si Vivix Shaklee yang saya tuliskan dalam entry vivix Shaklee sesuai untuk siapa dan testimoni beserta review,  ramai berminat dan tertanya-tanya berapa harganya. Maka hari ini nak cerita pula tentang berapa harga  Vivix Shaklee dan tahan berapa lama.  

Jadi saya sekalikan dengan info lain dan tambah apa apa yang perlu. Nanti kalau ada pertanyaan lain, boleh hubungi saya terus di 010-5450225 (SMS/WA/Call) atau kita boleh chat di FB ( Sujaihah Abu Hassan).

Ok jom..

Info Ringkas Vivix Shaklee

Vivix Shaklee atau juga dikenali sebagai sirap Shaklee adalah minuman kesihatan yang terdiri daripada campuran empat sumber alam botani  iaitu Anggur Muscadine, Polyganum Cuspidatum, Lobak Ungu dan Elderberry beserta Resveratrol yang menjadikannya suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia adalah 100% asli dan semulajadi. Klik pada link lebih info berkaitan bahan bahan, fungsi, manfaat dan kebaikan Vivix

Berapa Harga Vivix Shaklee  | Tahan Berapa Lama

Bahan Kandungan Dalam Vivix Shaklee

Vivix Shaklee Tahan Berapa Lama

Kandungan dalam sebotol Vivix adalah 150ml. Ia adalah cecair warna merah pekat. Dan rasanya masam manis kelat. Macam mana tu ya ? Saya pun tak tak tahu nak terangkannya, sebab rasa kan sesuatu yang abstrak. Tapi macam tu la lebih kurang. Kalau nak tahu betul betul, kenalah dapatkannya dan cuba sediri 😉

Sebotol boleh tahan sebulan atau lebih bergantung pada cara penggunaan. Eh betul ke ? Sikit tu boleh tahan lama ? ye , memang betul ! Tak tipu. Memang boleh tahan sampai sebulan malah ada yang hampir 2 bulan lamanya sebab pengambilannya pun sedikit sahaja. Bukan kita minum Vivix tu macam mana kita minum sirap tu.

Walaupun ada di antara pelanggan Shaklee yang memang sukaaa sangat amalkan sampai boleh habis sebotol Vivix tu dalam sehari, tapi seelok eloknya ikut cara makan atau minum yang disyorkan. Takut nanti badan terkejut !

Vivix Shaklee Untuk Siapa

Ia boleh di amalkan oleh kita semua, tak kisah sama ada yang sakit atau yang sihat kecuali ibu yang mengandung dan menyusu, tidak digalakkan ambil. Yang sakit dah tentulah berusaha untuk sembuh manakala yang sihat macam kita ni untuk terus mengekalkan kesihatan yang ada. Bukan kah kesihatan itu satu nikmat ?

Nak kulit yang cantik dan nampak muda ? Vivix juga bukan untuk kesihatan sahaja  tapi juga suplemen untuk awet muda. Anti penuaan agar kekal jelita walaupun dah berusia ! Cuba tengok kakak ni, bezakan selepas ambil Vivix.

Testimoni Vivix Shaklee Anti Penuaan Anti Aging Awet Muda

Kredit Gambar : VitaminFavourite

Vivix sangat sangat digalakkan untuk mereka yang ada masalah seperti :-

Ia juga sangat sangat disarankan untuk pesakit kanser. Mengapa ? Kerana bahan utamanya iaitu Anggur Muscadine mengandung asid ellagik yang berkepekatan tinggi yang mempunyai ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.

Master Law Chu Hian, 10 tahun dahulu adalah bekas pesakit kanser yang sampai sudah botak kepalanya, Alhamdulillah selepas berikhtiar dengan Vivix secara konsisten beberapa bulan , kini beliau  tampak lebih sihat, ceria dan kacak berbanding 10 tahun yang lepas. Dan kerana sebab itu, beliau kini menjadi antara pengedar yang hebat dalam Shaklee dan sering berkongsi kisah hidupnya berkaitan kanser dan kebaikan Vivix. 

Testimoni Vivix Shaklee Kanser Master Law Chu Hian

Link FB disini : Journey of Cancer Survivor 

Vivix juga mempunyai khasiat untuk penyakit lain seperti radang, sakit otot dan asma. Malah ia turut membantu anda yang ingin lebih subur serta mengurangkan berat badan.

Berita baik juga untuk si perokok ! Dengan mengambil Vivix, keinginan untuk merokok tu lama-lama akan kurang sebab ia akan buatkan lidah anda terasa pahit bila nak merokok. Baca kisah lanjut di artikel Vivix buat Mak Berhenti Merokok.

Sekali lagi saya nak tekankan Vivix ini adalah spplemen anti penuaan atau antioksidan yang bertindak dari dalam. Bukan setakat atas kulit luaran. Tetapi membantu sehingga ke sel sel kita yang paling asas. Jadi tidak hairanlah mereka yang mengamalkan Vivix ini akan nampak lebih muda dari umur sebenar dan wajah jadi berseri seri ! Orang kata muka awet muda, mentennnnnn ! 

Malah, kesihatan pun turut terjaga.

Klik untuk testimoni penuh Vivix Shaklee

Berapa Harga Vivix Shaklee

Harga sebotol Vivix Shaklee ialah RM485. Mahal ke ? Boleh tahan harga tu. Tak mampu la..  Oop oop nanti dulu, jangan jawab lagi. Sebelum anda kata mahal,  ada caranya untuk dapat harga lebih murah. Caranya dengan jadi ahli sebab sebagai ahli, anda akan dapat harga ahli yang jimat hingga 20%. 

Kalau di congak congak , banyak tu. Dan lagi setiap pembelian vivix akan mendapat penghantaran PERCUMA (dah jimat RM10) . Nak lagi jimat ambil 2 botol sekaligus terus layak jadi ahli secara PERCUMA ( jimat lagi rm65) dan dapat bonus tunai 5% ($$$ lagi) yang akan dikreditkan terus dalam akaun anda pada bulan berikutnya.

Kalau nak tahu kelebihan sebagai ahli Shaklee sila klik untuk baca kelebihan dan kebaikan masuk ahli Shaklee serta macam mana nak jadi ahli Shaklee

Pada sesetengah orang yang terfikir fikir dan beli tu, saya cadangkan anda cuba sebotol dulu dan rasai kesan dan perbezaannya. Anda takkan rugi apa apa kerana kebaikannya yang mantap memang terkandung dalam Vivix. Saya sekeluarga dah rasai penangan Vivix Shaklee ini. Begitu juga kawan saya yang ambil untuk masalah strok ibunya. Setiap bulan, akan beli sebotol. Sorang lagi pula beli untuk diri sendiri, bagi tambah tenaga. WAJIB ! Dan sekarang terus jadi ahli sebab dapat murah!

Boleh hubungi saya terus untuk daftar ahli. SMS/WhatApps/ Call : 010-5450225 

Pada kawan kawan yang ibu bapa atau mak ayah yang kena ada strok, Alzheimer, kencing manis, sakit jantung, darah tinggi dan lain lain penyakit kronik seperti kanser atau barah, apa kata anda hadiahkan sebotol buat mereka. Selain dari ubat yang dibekalkan oleh hospital, dalam masa yang sama ambil Vivix sebagai suplemen, teruskan juga berjumpa dengan doktor macam biasa. Kita ikhtiar, mudah mudahan ada kebaikan dan kesembuhan

Oklah, setakat itu saja artikel hari ini.

Berapa Harga Vivix Shaklee | Tahan Berapa Lama

Jemput baca testimoni yang lain ini di Testimoni Vivix Shaklee

Kalau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA! Jangan lupa amalkan Vivix  ya !

WhatApps/SMS: 010-545 0225 
Shaklee ID: 864927 
Email: myinfovitamin@gmail.com
Pengedar Sah Shaklee Bukit Beruntung, Rasa, Rawang dan Kuala Lumpur (Jln Sultan Ismail).

 *These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

6 thoughts on “Berapa Harga Vivix Shaklee | Tahan Berapa Lama

  1. Glycemate Review

    I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with
    it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?
    Glycemate Review recently posted…Glycemate ReviewMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge